Wednesday, April 29, 2009

Kesinambungan kes kemalangan..

Ptg tdi kul 6pm aku sampai kat Hospital Klang ngan kawan2 ku..
Sejak insiden tu,baru ari ni dpt jumpe kawan (mangsa) aku tu..
kawan aku tu de kat Wad 3..
aku sampai je trus jumpe sedare mare die,salam2...

mula2,kawan aku berdiri sebelah mangsa..
lps sembang sket,mangse trus cari aku..
aku pun pegi berdiri sebelah die...
perkataan pertama yg kluar dari mulut die,
"alep,moto camne?..teruk ke?..",(dalam keadaan mulut yg xleh bukk ngan suare yg tersekat2)..
aku pun jwb "teruk"..
pastu die mintak maaf ngan aku "sori2..sori"
aku juz jwb "lupekan pasal motor dulu"...

erm,dalam sakit2 pun die maseh igt pasal moto..maybe die rase serba salah ngan aku..
actuali bile tgk die mcm tu,aku dah lupe pasal motor..mmg rase nak menitis je air mata tgk die..
sedih sgt..truk sgt die...muka calar balar n bengkak2 n mcm lg..
xpela,aku harap die cepat sembuh..
same2la kite berdoa..
Wassalam


3 comments:

Anonymous said...

nak menitik air mate atau kamu mmg da nangis?

calm him down je lah..bende nak jadi.. bukan die mintak pun..kite pun xmintak.. same kes cam kete along gak dl.. tp pcaya qada' qadar jelah.. adela hikmahnye tu.. die pun teruk kene.. patah riuk dibuatnye.. along tgk aritu pun ngeri..xsanggup nak tgk..

kesinambungan dari kemalangan, along pun ditimpa kecelakaan jugak..aiseh.. tp nak buat camne, bende da nak jadi..

cepat2la keje..kot lepas ni blh angkat kete pulak..nek moto bahaya la.. esh..

mae said...

huhu.. sdih tgk kawan ko.. haih

bli lori pasni alep..

Alif Roznan said...

nnt aku bli mae..