Monday, June 8, 2009

Transformers: Revenge of the Fallen



Salam..
Aku de satu program menarik...
De sorang member aku bagi cadangan nak tgk Tranformers x lama lagi..
Aku rase cite ni terbaekkk gakla..
Saje je nak ajak ramai2..korang nak join x?
Aku bukan pe,nnt kalau x ajak,korang ngutuk aku lak...cakap aku lupe member la,itula..inila..
Skang ni aku dah ajak,so terpulang kat korang...

Kepade sesape yg nak follow,juz bagi name kat comments a.k.a luahan perasaan nie k...
Marila ramai2 kite memeriahkan majlis ni..huhu
Kalau boleh,confirm 5 ari awal dari tarikh coz nak book tiket...1st day ni,cepat habes maa..

Tarikh: 24 June 2009
Mase: Malam (siang keje n practical)
Tempat: GSC Signature @ The
Gardens
Tiket: Premiere Class

Idea: Mae Ismayatim, Wan Mohd Paan, Cdon Najib n laen2...



10 comments:

mae said...

alip!! aku on!! sbb aku antara org yg cadangkan.. come on gays... gays nite out~ the more the merrier..~ yeah

Alif Roznan said...

"gays nite out"..??
x kesahla pape pun...

ladies pun dialu2 kan...

FarisPharmacistMuslim said...

alep....ape kes ni ajak pompuan nie...hehehehe

Alif Roznan said...

aku saje je ajk coz aku taw skan adenye gadis yg ingin menawarkan diri utk join same..huhu

Anonymous said...

sapakah gadis2 bertuah tersebut?
mana2 gadis yg mahukan tuah, silalah meramaikan majlis ini..

Alif Roznan said...

huhu..
de seseorang yg menyorokkan identiti & mengeluarkan statement di cni..
sapekah gerangannye?..

diFa said...

gf farhan xboleh join ke??? :(
mne boleh biarkan mae kuar ngan paan..wekk :P

Alif Roznan said...

gf farhan ekk...
erm,xleh kot...

gf yg laen xpe...
nnt klu gf paan ni ikut,mae lak mrajuk...so,xbleh la ek..
huahuahua...

diFa said...

woooo mne aci...
pilih kaseh ah mcm ni..nak sekeh ah si mae ni... *dush*

Alif Roznan said...

mae..mane ko x kua2 ni...
de org dendam ngn ko ni...
ko setel r sendri