Monday, September 7, 2009

Aku Kembali

Pejam celik mata,sudah 2 bulan berlalu...dalam waktu itu,aku tidak menyentuh langsung laman blog ku...bukan sahaja meng'edit',malah aku tidak terfikir langsung untuk membuka & membaca segala isi kandungan nya...ntahla,bagai kan terlupe kpd laman blog rekaan aku sendiri..mungkin aku terlampau 'bz' dgn pelajaranku, almaklumlah 'final sem'...hampir setiap minggu keluar masuk 'lab' utk siapkan FYP (Final Year Project),betul2 punye 'bz' ni..tapi aku rasa sebab paling utama blog ini ditinggalkan ialah 'FACEBOOK'...aku sgt gian bermain dgn 'FACEBOOK'..aku rasa bukan aku bersendirian,kawan2 ku yang lain juge sudah ketagih bermain 'FACEBOOK' a.k.a. 'FB' ni...

Minggu ni adelah minggu ke-3 bulan Ramadhan(16hb),dan aku pulang ke rumah famili ku di Sg Buloh...di waktu inilah terdetik dalam diri ni perasaan untuk menghias kembali laman blog ku ini...perasaan rajin ini dtg secara tiba-tiba...mungkin disebabkan aku terpandang keindahan sebuah laman blog milik teman adik ku xpun sbb aku bosan tiada kerja nak dibuat...so,aku rase selepas ini aku akan kembali 'usha2' blog aku ni...mungkin tidak terlalu kerap 'coz' banyak lagi benda yang perlu aku selesaikan...so,rajin2lah jenguk k~~~


p/s: ini kalau Sab ngn Baem bace,mesti diorang gelak, mmg chii la..ikut kome la~~




No comments: