Thursday, December 9, 2010

Cik Siti Ku Sayang

Alhamdulillah, satu lagi impian ku telah tercapai. Aku sayang sangat kat cik siti ku ni. Dahla putih melepak.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hasil duit sendiri ni, tu yang aku sayang sangat kat die. 1st time diguna pakai pada 4 Nov 2010. Ini lah die kereta yang selama ini aku idamkan (actuali, byk lagi krete idaman tp ni je yang mampu). Thanx kat ibu n bapak serta adik beradik aku yang laen atas nasihat yang diberikan.

Baru tiba di Showroom Honda Glenmarie 30 Oct 2010

Honda City (Grade E)

Taffeta White



Baru 2 hari ketika ini
(selepas dijemput)


WUN 6171
(kalau nampak atas jalan, kejar taw)




9 comments:

ARYN said...

wah. best gile. bp k ek

wHoSeNa said...

alip:waa...pas ni rmi ar awek kejar..hahaha

aryn:kite pompuan beli keta kecik jer..bia laki kiter yg beli keta besar..hehehe

Alif Roznan said...

erk..
aku bli sebagai keperluan la..
bukan nak kejar awek..LoL

aryn,harga tgk kat webpage honda malaysia ye.. :p

ARYN said...

malas nak buka. hahahaha. husna- mmgla. tp teringin gak nak bawak kereta besar. asik bwk kecik je.hhehe

Alif Roznan said...

xnak bukk xpe la..aku pun xnk habaq..hahaha

aryn,pe kate ko bukak webpage walkswegan,pastu ko trus bli golf gti..nnt aku leh tumpang merase..hahaha

ARYN said...

ko suro apai beli.hahahaha. banyak duet. ko bg sebijik xpe gak.

Alif Roznan said...

apai nak bli die habaq kat aku kemarin dulu..
die nak bgi hadiah kawen utk ko

Izzatul Azma said...

cantik betull cik siti you ni :D

Alif Roznan said...

izza: cantik tu xdela sgt..tp manis..LoL