Wednesday, December 8, 2010

Kerjaya The Return

Assalamualaikum

Sambung sket lagi ye. Kali ni memang x banyak bende aku nak story. Alhamdulillah, now aku telah bergelar penjawat awam. Aku bekerja di Lembaga Perumahan Dan Hartanah Selangor (LPHS) sebagai jurutera gred J41. Dan syukur sangat aku dapat post Tetap di tempat baru ni, nampak gaye mcm sampai pencen je aku keje kat sini, huhu. Aku memulakan perkhidmatan aku sebagai salah seorang kakitangan gomen ni pada 15 Julai 2010 dan til now aku masih berada disini. Opis ku terletak di Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (SSAAS) Shah Alam atau name laennye bangunan SUK Selangor. Opis aku ni tersangatlah dekat dgn rumah sewaku.


Kat sini pun aku banyak menghabiskan mase ku di opis, lemah longlai je duk bawah aircond ni, huhu. Tapi ape pun, keje kat sini best, gaji pun ok ditambah dengan elaun nye lagi n paling penting, mase depan terjamin, haha (kene la keje leklok, baru leh keje lame). Lagi satu, kerja kat sini banyak berurusan dengan orang kenamaan. Banyak kali gak aku meeting ngan YB Dun, YB Parlimen dan yang paling besar setakat ni ngan MB Selangor. Erm, tu jela kot aku nak cite, xtaw nak cite pe lagi. Bye...


3 comments:

wHoSeNa said...

mak aku keje kat JKR tingkat 1 kat sane..bhgn QS...tp assisstant QS jelah..kot2la pnah msk department QS kan...

Alif Roznan said...

mak ai,aku x abes edit lg ko dah komen dulu.

erm,actuali aku jrg deal ngn QS JKR, coz opis aku de QS sendri..

neway,thanx comment

wHoSeNa said...

hahaha...yelah...
setiap jabatan mmg ade qs sendiri...=))