Tuesday, January 3, 2012

2012





Pejam celik dah 2012 kan..pergh,tengok balik blog ni rupanya dah dekat 5 bulan aku tak update entri kat sini. Aku pun tak taw kenapa tak menjengah kat sini. maybe busy kot, maybe bosan or maybe malas.."alah,kau frust sebenarnya"..ekeleh,pe hal lak aku nak frust, xde kaitan dengan tak update blog okay. Actually, aku rindu gak menulis tapi tak dapat nak curah kan kat blog ni. Mintak maaflah peminat-peminat semua sebab aku tak update entri baru.. "kecoh je mamat ni, macam lah followers ko baca blog ko ni"...hahaha

Sudah, ape yang aku mencarut & mengarut ni?.. abaikan ye. Okla, sempena di tahun baru ni aku nak ucapkan Selamat Menempuhi Tahun Baru 2012, semoga kita semua lebih diberkati-Nya, semoga kita lebih dekat dengan Dia, ubahlah pengalaman jahil kita dahulu supaya kita berubah kepada yang lebih baik, InsyaAllah. Aku doakan juga agar kawan-kawanku sekalian yang ada menanam impian dan azam di tahun 2012 ini, semoga tercapai hendaknya, InsyaAllah. Aku pun ada pasang satu impian yang sangat besar, hope Allah permudahkan segalanya dan makbulkan hajat aku itu. Minta sahabat semua tolong doakan aku juga ye. Thanx.

No comments: